.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر سعیدلو به شهرستان نوشهر لغو شد

اختصاصی/ "به گزارش خبرنگار شمال نیوز از نوشهر" علی سعیدلو معاون رییس جمهور ورییس سازمان تربیت بدنی کشور که در حال حاضر به همراه اعضای هیت دولت در سومین دوره سفر استانی در استان گیلان بسر می برند طبق در خواست مهرداد سراجی مدیرکل دفترخود و حسن رنگرز مشاور امور جوانانش که هردو یشان اهل نوشهر هستند و با توجه نزدیکی استان گیلان به غرب مازندران قراربود اواخر هفته جاری به منظور افتتاح و بازدید از تاسیسات و چند پروژه ورزشی نوشهر وارد این شهرستان شود که این سفر به دلایل نامعلوم لغوگردید.

به دنبال این قضیه به جهت پیگیری خبرمذکور به سراغ حجت اله حیدری رییس تربیت بدنی شهرستان نوشهر رفتیم که وی نیز ضمن تایید لغو سفر سعیدلو از علت این ماجرا اظهار بی اطلاعی نمود و جواب قانع کننده ای نداد. به نظر می رسد با توجه به اتفاقات چند روز اخیر مثل مصوبه اخیر شورای نگهبان قانون اساسی مبنی برتاکید و تایید و مشروعیت بخشیدن مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای تشکیل وزارت جوانان و ورزش و شکست و حذف تیم ملی فوتبال از رقابتهای قهرمانی جام ملتهای آسیا و شکست خوردن در انتخابات کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ( ای . اف . سی ) تمامی فکر وحواس آقای سعید لو به این قضایا معطوف شده و قصد دارد چند روزی به دور از هیاهو و خبرنگاران در آرامش خاطر سپری کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 بهمن 1389
آقای سعید لو یه سری هم به ساری مرکز استان مازندران بزن ببین چه خبره ببین آقای مدیر کل چکار میکنه زود تر بیا که آقا میخواد بره مشهد پیش قره و....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.